Ważne daty dla absolwentów szkół podstawowych:
od 15 czerwca 2020 r. do 10 lipca 2020 r. do godz. 15.00 |
UWAGA! W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty wniosek o przyjęcie do szkoły (dostępny na stronie rekrutacja.zsgh.pl), w tym wymagane załączniki, można składać elektronicznie na adres sekretariat@zsgh.pl lub pocztą tradycyjną. na adres: |
od 26 czerwca 2020 r. do 10 lipca 2020 r. do godz. 15.00 |
|
od 15 czerwca 2020 r. do 14 sierpnia 2020 r. |
|
od 31 lipca do 4 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00 |
|
do 11 sierpnia 2020 r. |
|
12 sierpnia 2020 r. |
|
od 13 sierpnia do 18 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00 |
|
19 sierpnia 2020 r. do godz. 14.00 |
UWAGA! W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty listy z wynikami przyjętych i nieprzyjętych będą publikowane na stronie www.zsgh.pl |
Złóż podanie elektronicznie!