Wycieczka klasy IIITŻC

Klasa 3 TŻC wzięła udział w wycieczce do Krakowa, która odbyła się w dniach 12 i 13 grudnia. Podczas dwóch dni intensywnego zwiedzania miasta, mieliśmy okazję odkrywać bogactwo historyczne i artystyczne tego wyjątkowego miejsca. Pierwszym punktem naszego programu było Muzeum Książąt Czartoryskich, gdzie przenieśliśmy się w świat polskiej szlachty. Zobaczyliśmy nie tylko znakomite eksponaty, ale także odkrywaliśmy historię i dziedzictwo książęcych rodzin. Kolejnym niezwykłym miejscem było Muzeum Krakowa, gdzie podziwialiśmy tradycyjne szopki krakowskie. To artystyczne dzieła, które opowiadały o polskich tradycjach i zwyczajach. Wizyta w Krakowskiej Manufakturze Czekolady była prawdziwą ucztą dla zmysłów, mieliśmy okazję poznać proces tworzenia czekolady i skosztować wyjątkowych smaków. To miejsce łączyło rozrywkę z edukacją, dając nam wgląd w produkcję tego słodkiego rarytasu. Restauracja Wierzynek i Hawełka okazały się prawdziwym kulinarnym doznaniem. Przy eleganckim wnętrzu i obsłudze na najwyższym poziomie, degustowaliśmy wykwintne dania, które podkreślały smaki tradycyjnej kuchni polskiej. Dziękujemy serdecznie za przyjęcie, mistrzowi kuchni, Zbigniewowi Kurleto. Następnie udaliśmy się na Jarmark Świąteczny, gdzie mieliśmy okazję zasmakować lokalnych przysmaków, podziwiać rękodzieło artystyczne i wprowadzić się w atmosferę nadchodzących świąt. W trakcie wizyty w Kościele Mariackim podziwialiśmy piękno architektury. Rynek i Sukiennice to serce miasta. Przeszliśmy przez urokliwe uliczki, podziwiając zabytkowe kamienice i sklepiki. Wycieczka do Krakowa była nie tylko podróżą przez historię i kulturę, ale również smaki i aromaty tego niezwykłego miasta. To doświadczenie na zawsze pozostanie w naszej pamięci jako pełne niezapomnianych chwil i odkryć.