Na szlaku wrocławskich krasnali

25 maja 2022 r. klasy I TŻC oraz II TŻK wyruszyły na wycieczkę do Wrocławia – jednego z najpiękniejszych miast Dolnego Śląska.

35-osobowa grupa z paniami Iwoną Sikorowicz, Martą Szelc oraz Agnieszką Jakubowicz, zwarta i gotowa na niezapomniane wrażenia, rozpoczęła podróż późną nocą. Po długiej drodze uradowani dotarliśmy do celu. Na miejscu spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem, a następnie rozpoczęliśmy zwiedzanie Wrocławia. Najpierw mieliśmy okazję zobaczyć zabytkowy Rynek Starego Miasta. Przepiękne kamienice zrobiły na nas duże wrażenie. Następnie przewodnik zabrał nas do miejsca, którego nie mogło zabraknąć na trasie naszej wycieczki. Była to Panorama Racławicka, wspaniały dziewiętnastowieczny obraz o wymiarach: 114 metrów długości i 15 metrów wysokości. Nieco zmęczeni udaliśmy się na obiadokolację. Po drodze zobaczyliśmy jeszcze wiele ciekawych zabytków, pomników, parków i mnóstwo krasnali, które są wizytówką Wrocławia. Następnego dnia rano udaliśmy się na zwiedzanie Ogrodu Japońskiego. Zobaczyliśmy także pokaz największej w Polsce Fontanny Multimedialnej. Odwiedziliśmy również wrocławskie Zoo, które zrobiło na nas nie lada wrażenie.

Po dwóch dniach wyruszyliśmy w drogę – niestety powrotną. Około 23.30 szczęśliwie dojechaliśmy do Iwonicza-Zdroju.