Odkrywamy uroki Andaluzji

Weekend – czas odpoczynku i zwiedzania. Sobota przywitała nas piękną słoneczną pogodą, więc pełni zapału wyruszyliśmy zobaczyć architektoniczną perełkę Benalmadeny – zamek Colomares. Jest to pomnik zadedykowany wielkiemu odkrywcy – Krzysztofowi Kolumbowi. Niedzielna pogoda, wbrew zapowiedziom synoptyków, okazała się całkiem łaskawa. Wiatr rozwiał ciężkie deszczowe chmury i z okien autokaru ujrzeliśmy majestatyczną skałę Gibraltaru. Zobaczyliśmy pomnik Generała Władysława Sikorskiego i Jaskinię Św. Michała. Obowiązkowa fotka z przesympatycznymi małpkami oraz wizyta w centrum miasta – i ruszyliśmy w kierunku Malagi. Wspólnie zwiedziliśmy zabytkowe centrum i zjedliśmy obiad. Podziwialiśmy katedrę, rynek główny i wznoszące się nad miastem zamki Alcazaba i Gibralfara. Po dniu pełnym wrażeń wszyscy szczęśliwie wróciliśmy do hotelu, aby odpocząć przed kolejnym, ciekawym dniem pracy.

Projekt „Dobry staż-dobry start” realizowany jest w ramach programu Erasmus+ finansowanego z funduszy Unii Europejskiej