Nie ma to jak staż w słonecznej Hiszpanii!

Od niedzieli 16 uczniów z naszej szkoły odbywa staż w Hiszpanii w ramach projektu “Dobry staż-dobry start”. Tym razem program Erasmus+ umożliwił nam zdobywanie nowych umiejętności zawodowych na Costa del Sol, czyli Wybrzeżu Słońca w Andaluzji. I choć nie było łatwo (bo strach ma zawsze wielkie oczy), to dzielnie przeżyliśmy lot samolotem i w południe wylądowaliśmy na lotnisku w Sewilli. Mimo zmęczenia, pozbieraliśmy siły i w towarzystwie wspaniałej pani przewodnik wyruszyliśmy zwiedzać piękną stolicę regionu. Zobaczyliśmy między innymi Plac Hiszpański, arenę walk byków i Katedrę Najświętszej Marii Panny. Zjedliśmy pyszny obiad i wyruszyliśmy w drogę do nadmorskiej Benalmadeny, w której będziemy mieszkać i pracować przez 4 tygodnie. Choć byliśmy zmęczeni podróżą, to humory nam dopisywały i wszyscy z niecierpliwością oczekiwaliśmy pierwszego dnia naszej pracy. Poniedziałek przywitał nas pięknym słońcem i pełni zapału wyruszyliśmy na praktyki.  Z pomocą wszystkich znanych nam języków, w tym głównie migowego, daliśmy radę!!! Satysfakcja pod koniec dnia była ogromna, więc w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku wyruszyliśmy zdobywać okoliczne plaże i zwiedzać przepiękną Benalmadenę. Kolejne relacje już wkrótce!

Projekt „Dobry staż-dobry start” realizowany jest w ramach programu Erasmus+ finansowanego z funduszy Unii Europejskiej