adios19Ze szczerym smutkiem, po 28 dniach spędzonych w Maladze, opuszczamy to piękne miasto z wieloma tradycjami. Zostaliśmy przydzieleni do swoich miejsc pracy, w których nie tylko poznaliśmy dania kuchni hiszpańskiej, ale także język oraz ludzi, którzy pokierowali nami podczas praktyk, aby jak najlepiej wykorzystać czas przeznaczony na naukę zawodu.

Dni wolne od pracy spędzaliśmy aktywnie, podróżując z panią Kamilą, która była naszym przewodnikiem oraz panią Natalią, będącą naszym tłumaczem, nie tylko na kursach kuchni hiszpańskiej. Jazda autobusem była najlepszym czasem na regenerację po udanym i ciężkim tygodniu stażu. Podróżując odkryliśmy najpiękniejsze zakątki Andaluzji i poznaliśmy jej historię. Udało nam się zobaczyć jedno z najpiękniejszych miejsc w Europie - Caminito del Rey czyli tzw. Ścieżkę Króla, a także klimatyczną Rondę, przepiękny Gibraltar oraz Nerję, Mijas, Coin, Jaen i wiele, wiele więcej.
Przychodnie lekarskie nie były nam obce lecz my, dzielni uczniowie gastronomika, nie poddawaliśmy się. Najwytrwalsi z nas ani razu nie odwiedzili lekarza, jednak ci, którzy tego potrzebowali zawsze mogli liczyć na Wojtka z Tribeki. Ostatniego dnia pobytu w hotelu musieliśmy zmierzyć się z trudnościami, jakimi były ograniczone kilogramy bagażu.

Chcielibyśmy podziękować pani Agnieszce Kasprzyk-Sowie oraz pani Katarzynie Jurasz-Świerczek za pomoc i wytrwanie w ciężkich chwilach naszego pobytu.

Anna Wewiórska
Kacper Karamus
Piotr Wołczański

Aktualności

Czas karnawału w tym roku wyjątkowo długi i obfitujący w różne karnawałowe zabawy. Tym razem uczniowie szkoły przysposabiającej do pracy wraz z wychowawcami panią Dorotą Dołęgowską i Gabrielą Reng uczestniczyli w balu zorganizowanym przez Ośrodek Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Rymanowie. Zabawa odbyła się 7 lutego w restauracji Jaś Wędrowniczek.

Nasza oferta

Kontakt

Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju
ul. Piwarskiego 19
38-440 Iwonicz-Zdrój

tel. 134 375 431
fax 134 350 326

www: www.zsgh.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.