Wydarzenia - Aktualności

w017We wtorek 27.10.15 r. wstaliśmy przed wschodem słońca i wyruszyliśmy z Iwonicza-Zdroju na wycieczkę w Pieniny. Mroźne, rześkie powietrze rozbudziło nas, ale trzygodzinna jazda pomogła złapać jeszcze resztki snu. Po dotarciu do Szczawnicy pokonaliśmy z flisakiem rzekę Dunajec i weszliśmy na szlak prowadzący na szczyt góry o nazwie Sokolica. Pogoda na szczęście dopisała. Szliśmy w miłej atmosferze, podziwiając piękno natury i słuchając opowieści naszych opiekunów. Po dotarciu na szczyt, mimo zmęczenia, byliśmy zauroczeni widokami, które, dzięki mgle rozpostartej na horyzoncie, były wspaniałe.

Read more

w002Historycznym sukcesem naszej szkoły zakończyły się Wojewódzkie Biegi Przełajowe LZS. Zawody rozegrane zostały 27 października 2015 r. na trasach biegowych ZS w Iwoniczu. Byliśmy niezwyciężeni, pokonując reprezentacje ZS w Iwoniczu (II miejsce), ZS w Trzcinicy (III miejsce), ZSP Rymanów (IV m) i ZS w Jedliczu (V m). Najszybszą zawodniczką naszej drużyny była Natalia Mastyk, która zwyciężyła w swojej kategorii wiekowej, oraz Magdalena Reguła, która ukończyła bieg na miejscu III. Wśród chłopców najszybsi byli: Piotr Pilch – IX miejsce i Mateusz Roterman - miejsce VI.

w002

Drużyna szachowa w składzie: Wilusz Paulina, Janas Szymon, Pindara Krystian i Damian Rogala zdobyła II miejsce w Powiatowej Licealiadzie w szachach drużynowych, ktore odbyły się w ZS w Iwli.

Nasi uczniowie awansowali do finału rejonowego. GRATULUJEMY!!!

Read more

w012Maturzyści naszej szkoły w dniach 22 i 23 października br. odbyli pielgrzymkę autokarową do Częstochowy na Jasną Górę. Celem wyjazdu było powierzenie wszystkich spraw związanych z egzaminem dojrzałości Matce Bożej – Królowej Polski oraz prośba o podjęcie właściwych decyzji, dotyczących przyszłego profilu życia i pracy. Wyjazd ten miał również charakter edukacyjny. W drodze na Jasną Górę młodzież najpierw odwiedziła Wadowice - rodzinne miasto Św. Jana Pawła II i zwiedzając muzeum zapoznała się bliżej z postacią oraz dziełem wielkiego Polaka i Papieża, który pozostawił dla wszystkich wspaniały wzór kształtowania człowieczeństwa i wielkiej pracy w służbie dla Chrystusa i dla ludzkości. W krótkiej modlitwie przy słynnej chrzcielnicy znajdującej się w Bazylice młodzi ludzie zostawili osobistą prośbę o odważne podjęcie wyzwań, które postawi przed nimi życie. Nie zabrakło też czasu na dobra kawę i tradycyjne kremówki.

w00121 października 2015 r. w Kolbuszowej odbył się finał Wojewódzkiej Licealiady w biegach przełajowych. Pogoda w tym dniu nie rozpieszczała, ale jak głosi przysłowie – podobno nie ma złej pogody, są tylko słabe charaktery. Natalia Mastyk z klasy I technikum hotelarskiego pokazała nie tylko potęgę charakteru, ale i ogromną silę walki. W żużlowo-błotnym crossie na dystansie 1200 metrów zajęła zaszczytne III miejsce pokonując ponad 80 rywalek.

4Powiatowe obchody Dnia Edukacji Narodowej oraz sportowe podsumowanie roku szkolnego 2014/2015 w powiecie krośnieńskim odbyły się 15 października 2015 r. z udziałem zaproszonych gości: radnych Sejmiku Województwa, przedstawicieli Powiatu Krośnieńskiego, wójtów, burmistrzów, dyrektorów szkół, placówek kulturalnych, nauczycieli oraz młodzieży szkolnej.

Aktualności

Czas karnawału w tym roku wyjątkowo długi i obfitujący w różne karnawałowe zabawy. Tym razem uczniowie szkoły przysposabiającej do pracy wraz z wychowawcami panią Dorotą Dołęgowską i Gabrielą Reng uczestniczyli w balu zorganizowanym przez Ośrodek Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Rymanowie. Zabawa odbyła się 7 lutego w restauracji Jaś Wędrowniczek.

Nasza oferta

Kontakt

Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju
ul. Piwarskiego 19
38-440 Iwonicz-Zdrój

tel. 134 375 431
fax 134 350 326

www: www.zsgh.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.