Internat
Zasady przyjmowania uczniów do internatu
§ 82
1. O przyjęcie do internatu mogą się ubiegać uczniowie:
- z miejscowości, z której codzienny dojazd do szkoły jest niemożliwy lub w istotny sposób utrudniony,
- ze stwierdzoną bardzo trudną sytuacją rodzinną, bez względu na miejsce zamieszkania,
- posiadający stan zdrowia uprawniający do zamieszkania w internacie.
2. Kwestionariusz z prośbą o przyjęcie do internatu wraz z innymi dokumentami określonymi w Statucie Szkoły składają uczniowie, rodzice lub opiekunowie w terminie wyznaczonym przez dyrektora zespołu. Najczęściej terminem tym jest dla klas starszych ostatni dzień nauki szkolnej, a dla klas pierwszych dzień 15 lipca.
3. Decyzję o przyznaniu miejsca w internacie podejmuje Szkolna Komisja Pomocy Materialnej na posiedzeniu w dniu 1 sierpnia lub najbliższym dniu powszednim, gdy 1 sierpnia wypada w niedzielę lub dzień wolny od pracy.
4. Lista uczniów przyjętych do internatu publikowana jest na stronie szkoły w terminie do 10 sierpnia.
5. Uczniowie, którzy nie zostali przyjęci do internatu mogą odwoływać się do dyrektora zespołu w terminie 7 dni od daty publikacji listy z decyzją SKPM.