Uczniowie
Projekty unijne
Projekty unijne
Trening smaków czyli komponowanie, dobór składników smakowo-zapachowych do produkcji Sweet Shotów oraz elementów dekoracyjnych był tematem kolejnego szkolenia, jakie zostało przeprowadzone w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w dnich 16 - 27 marca 2015 r. w ramach projektu "Podkarpacie stawia na zawodowców", współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Read moreStyl angielski w cukiernictwie był tematem kolejnego szkolenia, jakie zostało przeprowadzone w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju W lutym 2015 r. w ramach projektu "Podkarpacie stawia na zawodowców", współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Read more1. HARMONOGRAM CZYNNOŚCI REKRUTACYJNYCH
- Zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji do projektu „Podróże ze smakiem”.
- Odebranie formularzy zgłoszeniowych w Biurze Projektu – sekretariacie ZSGH.
- Wypełnienie wszystkich części formularzy zgłoszeniowych przez uczestnika, jego rodziców lub opiekunów, wychowawcę klasy i nauczyciela przedmiotów zawodowych.
- Złożenie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych w Biurze Projektu do dnia 24 czerwca 2014 roku do godziny 15:00.
Uwaga!!! Przedłużony termin składania podań
do środy 25 czerwca 2014 r. do godz. 12:00.
- Ogłoszenie list osób zakwalifikowanych na staż oraz listy rezerwowej na tablicy ogłoszeń obok sekretariatu ZSGH do dnia 27 czerwca 2014 roku.
Regulamin rekrutacji dla Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w ramach projektu „Podróże ze smakiem” dostępny jest w gablocie obok sekretariatu szkoły.
Regulamin rekrutacji "Podróże ze smakiem".
2. WYNIKI REKRUTACJI DO I ETAPU PROJEKTU
„PODRŻE ZE SMAKIEM”
Komisja Rekrutacyjna na podstawie kryteriów naboru wynikających z Regulaminu Rekrutacji ustaliła wstępną listę rankingową osób zakwalifikowanych na staż zawodowy we Włoszech w terminie wrzesień – październik, 2014 r.
Spotkanie organizacyjne uczennic i uczniów znajdujących się na liście głównej i rezerwowej odbędzie się w dniu 27 czerwca 2014 roku o godzinie 10:30 w sali 305.
I. KRYTERIA NABORU:
• dobra znajomość przedmiotów zawodowych (średnia ocen z przedmiotów zawodowych);
• wysokie umiejętności praktyczne (opinia nauczyciela przedmiotów zawodowych);
• stosunek do obowiązków szkolnych (frekwencja, opinia wychowawcy klasy);
• umiejętność komunikacji i pracy w grupie (opinia wychowawcy klasy i nauczyciela przedmiotów zawodowych);
• umiejętność komunikacji w języku angielskim (ocena z języka angielskiego).
II. WSTĘPNA LISTA UCZESTNIKÓW STAŻU (według kierunków kształcenia):
A. Technik Hotelarstwa:
1. Bełch Joanna Ewa
2. Niemczyk Bernadetta Alicja
3. Wacławska Gabriela Joanna
B. Technik Organizacji Usług Gastronomicznych:
4. Węgrzyn Aleksandra
C. Technik Kucharz:
5. Barut Łukasz Adam
6. Kandefer Maciej Piotr
D. Technik Kelner – Barman:
7. Śnieżek Paweł Łukasz
8. Więch Anna Maria
9. Bożentka Justyna Magdalena
E. Technik Żywienia I Usług Gastronomicznych:
10. Stachowicz Aleksandra Marta
F. Technik Technologii Żywności:
11. Pelczarski Kornel Piotr
G. Zasadnicza Szkoła Zawodowa:
12. Pawlik Łukasz
13. Biały Agnieszka Helena
III. LISTA REZERWOWA:
1. Bolanowska Agata
2. Stanisz Patrycja Paulina
3. Łątka Angelina Anita
B. Technik Organizacji Usług Gastronomicznych:
4. Czubska Sabina Katarzyna
C. Technik Kelner – Barman:
5. Malinowski Arkadiusz Paweł
6. Urbańska Angelika Maria
D. Technik Żywienia I Usług Gastronomicznych:
7. Kołodka Szymon
E. Technik Technologii Żywności:
8. Zygarowicz Krzysztof
F. Zasadnicza Szkoła Zawodowa:
9. Szałankiewicz Agnieszka
IV. INFORMACJA:
Projekt „Absolwent z przyszłością” realizowany był w ZSGH w okresie od 15.02.2010. do 30.06.2011.
Zrealizowano zaplanowane zadania i uzyskano następujące efekty:
1. DORADZTWO ZAWODOWE – 81 h
2. ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z BARMAŃSTWA
• Liczba godzin zajęć barmańskich – 92 h
• Liczba certyfikatów barmańskich I stopnia – 32
3. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ BARISTYCZNYCH
• Liczba godzin zajęć baristycznych – 72 h
• Liczba certyfikatów baristy – 28
4. PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA Z CARVINGU
• Liczba godzin zajęć carvingu – 40 h
• Liczba certyfikatów z carvingu – 28
5. ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSU „NAJLEPSZY W ZAWODZIE …”
6. DOPOSAŻENIE SZKOŁY W NOWOCZESNE POMOCE DYDAKTYCZNE
• Filmy edukacyjne – 3
• Podręczniki zawodowe – 135